Dag 27 - Min favoritplats




Väljer en dag lite hur som helst nu haha. Det som jag har lust att skriva om helt enkelt! Men jag kommer såklart skriva om alla tillslut, bara i en annan ordning. Dag 27 då, min favoritplats. Har egentligen ingen riktig favoritplats. Det finns flera olika platser som jag gillar väldigt mycket. Framför allt hemma, och min sääääng såklart hihi. Men också olika platser utomlands, speciellt thailand där jag varit flera gånger. Sen älskar jag också fjällen på vintern, det är verkligen vackert. Och jag trivs skit bra där. Sen den sista platsen där jag verkligen mår som bäst, på fotbollsplanen. Är nog mer en sån som gillar platser ute, och inte typ bion, affärer, hemma i rummet eller hos någon annan osv. Tidsinställt inlägg, so you know! Kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0