Dag 24 - Det här får mig att gråta

Tidsinställt inlägg, om ni hade glömt det haha. Alltså, det här får mig att gråta:

•  Döden
•  Sorgliga filmer/tv-serier
•  Saknad
•  När andra gråter

Fyra saker som får mig att gråta. Såklart man gråter när en vän eller någon i familjen dör, eller är nära. Annars är man nog inte mänsklig, om man inte visar att man mår dåligt & sörjer. Sedan gråter jag jättelätt av sorgliga filmer, som tex Titanic, Allt för min syster, I taket lyser stjärnorna och många fler. Speciellt filmer där man själv känner igen sig i situationen. Och nu menar jag inte att jag har varit på titanic haha! Men ni förstår vad jag menar. Sen gråter jag väldigt lätt när andra gråter. Och då menar jag inte om jag ser någon på gatan, vem som helst, som gråter. Menar mer om en nära vän eller någon i familjen gråter, så gör jag också det. Låter skit töntigt haha, men sån är jag. Samma sak är det om jag saknar någon mycket. En vän, nån i familjen osv. Att verkligen inte kunna träffa personen, hur mycket man än vill. Det är en skit jobbig känsla, och jag tror nog att alla har känt så nån gång. Gråter dock inte åt saker som inte rör mig, som tex hemska händelser som visas på nyheterna. Kan inte riktigt ta åt mig för att barnen i Afrika svälter, eller folket på haiti inte har någonstans att bo. Låter som att jag är helt kall nu haha. Men ni förstår nog. Hoppas jag! Puss hej


Kommentarer
Postat av: Becca

jag gråter oxå åt samma saker som du ! ;P <3

2011-07-12 @ 18:25:16
URL: http://fotbolsscheyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0