Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Tidsinställt inlägg som sagt. Men ändåååå. Hur mår ni? Bra hoppas jag! Och hoppas att jag själv mår bra också haha. Känns som man skriver till sig själv i framtiden eller något hahaha. Jaja dag 23 nu, vad som får mig att må bättre.

•  Min mamma & pappa
•  Mina bröder
•  Vänner 
•  Fotbollen
•  Musik

En liten lista på saker som får mig att må bättre. Såklart är min familj & mina vänner det som får mig att må bättre. Men också fotbollen & musik. Kan bli på bra humör bara av att röra bollen, eller lyssna på en låt som jag älskar. Så kanske det inte är för alla, men så är det för mig iallafall. Min lillebror är den som jag pratar med mest i familjen, den som alltid får mig att må bra när jag mår sämst. Det är han som får mig att le när allt är skit. Men mina storebröder hjälper också väldigt mycket, även fast de inte bor hemma längre. Men vi har som sagt jättebra kontakt och träffas ofta. Vilket jag är glad för. Pratar också mycket med mina föräldrar, men inte om precis ALLT. Inte som jag gör med mina bröder eller mina vänner. That's it. Alltså vad som får mig att må bättre.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0