Dag 20 - Min favoritfilm

Har inte direkt EN favoritfilm. Kan rabbla upp en hel lista med filmer som alla borde se. Men här är iallafall några av mina favoritfilmer som jag verkligen rekommenderar!


Slumdog millionaire: Sorglig men ändå så bra. Man får se en annan del av världen helt enkelt. Har säkert sett den 20 gånger nu.

Avatar:
Riktigt grym film! Förstår inte hur de klarar att göra allt animerat så bra. Såg den första gången på bio i 3D, bästa filmen jag sett på bio helt klart.

Eclipse:
Gillar alla twilight filmerna. Men eclipse är den som jag tycker är bäst. De har verkligen allt. Rolig, spännande, sorglig, lycklig, kärlek osv.

Titanic:
De som inte har sett den är ju verkligen efter haha! 

Allt för min syster:
Riktig drama, skit sorglig. Gråter alltid när jag ser den, men samtidigt är den så jävla bra & verklighetstrogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0