Dag 13 - Saker jag stör mig på

Hoppar över ganska många dagar känns det som haha. Men vissa är helt ointressanta. För vem fan bryr sig om vad jag har i min handväska? Helt onödigt. Så jag struntade i dag 12 & hoppar till dag 13 istället. Skulle kunna skriva massor på den här punkten haha.

Saker jag stör mig på: 
•  Folk som äter/tuggar med öppen mun
•  När folk smsar eller inte lyssnar när man verkligen berättar något viktigt!
•  Killar som inte svarar i luren för att de spelar CS eller fifa eller något
•  Personer som skriver K, kbry, m, ok osv. Herregud skriv inget istället
•  De som gillar sina egna statusar/bilder på fb hahaha
•  Tjejer som säger att de är tjocka, fast de själva vet att de är smala
•  Småbarn som bara springer runt & skriker på tuben/bussen
•  Min lillebror & mina föräldrar. Ibland
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0