Dag 11 - Ett sommarminne




Hoppade över dag 10 eftersom att den var så tråkig haha. Och jag är ju som sagt ute och seglar, tidsinställt inlägg, så jag vet inte vad jag har på mig. Förhoppningsvis en bikini i solen!
Dag 11 då, ett sommarminne. Svårt att skriva, eftersom att jag har tusen bra sommarminnen. Men jag väljer ett iallafall. Från sommaren 2010, när jag & mitt fotbollslag var i finland. Helt oförglömligt. Det va minst 25 grader varje dag & strålande sol. Vi trodde helt seriöst att vi hade hamnat i Spanien eller något annat land. Var iallafall där i en vecka & spelade cup. Vann hela skiten hihi. Spelade så jävla bra. Men det är inte bara därför det är något som jag aldrig kommer glömma. Utan jag minns också allt runt omkring. Hotellet, maten, nätterna, spanjorerna, brassarna, stranden. ALLT va bara så jävla underbart. Visst fanns det negativa saker också, som jag inte ska ta upp här. Men det positiva är så mycket mer. Saknar det också. Speciellt Cami & Karin. Kääääärlek på hög nivå. Bra tider, bra minnen ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0