älskar min hatt väldigt mycket

Jag juuust nu. Nyvaken o inte allt för glad.
Godmorgon! Skulle åkt till stallet imornse, vid 10 tiden. Men stannade uppe liiiite för länge för det. Klarade inte att gå upp. Jag börjar bli gammal, klarar mig inte längre på bara några fååååå timmars sömn. Herregud. Nejfan, ska bli hype igen, klara mig på nästan ingen sömn. Om de behövs dvs.
Ska till min farmor om cirkus en timme. Så ska in i duschen, dra på mig kläder osv. Äta kan jag göra där.
Tror de blir chill kväll hemma. Känner mig fedt slö, okej, de va va ingen nyhet. Eller ska fan se efter vilka som e hemma. Köra typ filmkväll. Deenice.
För er som undrar satt jag med min hatt på mig hela kvällen igår. från att jag kom hem till jag skulle sova. Cirkus 8.5 timmar. Moget. Meeen, den e fedt översexig. Så vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0