Tidsinställt - 15 random saker ni kanske inte visste om mig

 Följer ingen serie på tv. Visst kollar jag på two and a half men ibland och simpsons osv. Men följer ingen serie på riktigt, som många andra gör.
 Älskar verkligen filmer, alltså verkligen älskar. Kan se en film tusen gånger utan att den blir dålig.
 Lyssnar ofta på musik på kvällen/natten för att somna fortare. Funkar för mig iallafall!
 Har aldrig flyttat. Alltid bott i tallkrogen.
 Har varit i många länder i Europa, som tex sverige, norge, danmark, finland, tyskland, italien, frankrike, spanien, grekland, schweiz, holland, luxemburg, österrike, belgien, cypern, portugal, england, turkiet osvosv haha. Har besökt de flesta länderna flera gånger också. 
 Är helt beroende av min spotify premium, skulle inte klara mig med 20 timmar i månaden.
 Gick på friidrott när jag va liten, slutade för att satsa på bollen.
 Är helt klart team jacob, tycker edward är ful haha.
 Älskar killar som spelar fotboll eller hockey. Deras kroppar dödar hihi.
 Heter Anna & Linnea i efternamn. 
 Är helt beroende av parfymer, har så många att jag inte ens orkar räkna haha.
 Om jag fick välja så skulle jag vilja va en fågel i mitt nästa liv. Tänk att kunna flyga precis när man vill!
 Tycker att asiater är gulliga haha. Inte direkt snygga eller så, mer söta.
 Har lätt för att börja gilla en kille, men svårt för att bli kär på riktigt.
• Är beroende av tuggummi. "Äter" minst 3 st per dag. Har alltid med mig i väskan. Hemma, hos kompisar, ute, i skolan, utomlands, i fjällen, överallt! 

Hoppas intressegruppen antecknade allting. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0