10 things


Jag hatar mig själv för att jag är dålig på att börja smsa/chatta med andra. Är verkligen sämst på det, förlåt alla! Känner mig lixom störande på nått vis. Även om jag älskar när andra skriver till mig!

När jag har tråkigt sitter jag o egoboostar i camen. Helt asum tidsfördriv.
Jag älskar kycklingsallad. Fan vad gott det är!
Har cirkus 12 olika parfymer, om jag räknade rätt.
Älskar underkläder. Köpa/få/ge alla lika kul!
Låg och klappade händerna i sömnen hemma hos Emma för ett tag sen. Måste vart en jefla bra dröm..
När jag delar säng med någon men har egna täcken sparkar jag ofta bort mitt i sömnen och tar över den andres. Blir skit sur när den försöker ta tillbaka det o tror den tar mitt.
Älskar killparfym. Vem gör inte iof? But still.
Tar sällan åt mig av saker, bra som dåliga. Går in i ena örat o direkt ut i andra.
Tycker de e skit kul att skriva sanningar om mig själv. Även om de e svårt att komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0