You can be my it girl

Balen 2011. Från vänster: jag vendela jossan petra vero annifrid bella matilda madde sona.
Hoooolda blogg! sitter hemma hos mig med bella & lyssnar spotify oså. Var som sagt på the voice. skit bra artister det här året, speciellt nause, lazee, chris medina & newkid, stort plus! gääääääsp. Är skit trött haha. Hade iallafall en grym kväll med tjejerna. Träffade isse, camilla grönis, mathilda, ida, dennis och massa fler. Gäääääsp. Orkar inte skriva mer haha. Gäääääsp. På bara det här lilla inlägget så har jag gäspat tre gånger haha såhär trött... aja ska ta bort sminket och fixa en sovplats till bella haha, sen kommer vi nog somna ganska snabbt. Gäääääääsp. Fjärde gången hahaha. Nej men nu rundar jag av. Hörs mer imorn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0