You and me together, stars forever.



Fyra snygga bilder på mig, tagna för 1 minut sen. Hej igen hörrni! Har precis ätit lite. Ska möta vero runt kl 14, vi sätter oss nog nere på det nya cafét eftersom att ingen av oss har varit där. Så det blir mys. Sen ska jag ner till konsum eller bea och köpa lite saker också. Så det blir kanske en promenad eller något liknande efter. Jaja vi får se. Ska iallafall vara hemma runt kl 17 för att äta & byta om osv innan träningen.

Justeeeee min tränare har slutat, helvetes jävla bajs skit...... Kul att höra det precis innan första träningen. Ska fan skjuta hela jävla enskede styrelsen, på riktigt. Vi ska kallas u-trupp och har knappt några spelare, ingen tränare, knappt några matcher, inga cuper & tränar oftast med 2-3 år yngre. Herregud min 1 åriga kusin skulle kunna styra den där klubben bättre. åååååh x på det   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0