wiiiiiiiie

Andra bilden kan man inte annat än älska. Jag e en sån skönhet mihihhihi :3
Hej bloggen! Emma tror hon e c00l som inte orkar blogga. Haha, hon tror för mycket. Ska ge henne en höger imorn. KABOOM! Jag ska möta henne 10, wiiiiiiiie. Jag va faktiskt uppe 11:20 idag. Bästa hittills på lovet om man inte räknar med när jag gått o lagt mig nån timme innan det. Med bästa menar jag inte roligast, utan öööhm... jag venne. Glöm att jag ens skrev de. Orkar ej radera. Prutt.
Min lillebror tycker jag sjunger förjävligt. Men jag e jefla kul att åka bil med. När jag inte somnar. Lite disco sådääär, standard. Hihihihihi ← låter fult. Emma skrattar så, hon e mobbad. Fast jag älskar henne ändå. Mest för hennes mamma betalar mig för att göra de. Bra extra knäck u know. Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0