Visste ni att ...



... jag har halv tandställning på nedre tänderna. Ganska cooooolt va? ;) Inte så bra bild haha, men ett av fästena syns iallafall. Fick den inte för att mina tänder var snea, utan för att kunna "dra upp" en tand som inte växer, komplicerat haha orkar ej gå in på detaljer. Det är nästan ingen som har sett den, för man ser det inte när jag pratar och så. Bara om jag kanske skulle öppna munnen skit mycket haha. Har iallafall haft den i ca 1 år eller något sånt, kommer inte riktigt ihåg. Den känns knappt & jag tänker inte på den. Men när de har spännt den så har mina tänder blivit snea, är skit arg på min efterblivna tandläkare. Hade raka tänder innan, och nu är det mellanrum mellan vissa tänder och några är snea. Hoppas de fixar det sen, annars kommer jag stämma de -.-

Aja är ju i karlstad, så kan inte direkt berätta om min dag osv. Men är antagligen och kollar på någon match, badar eller gymmar. Something like that. Loooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0