vädret är gaaaaaaalet bra idag !


Favorit i repris haha.
Seeeeeeeeg dag asso. Har gjort skit mycket saker, men har massa skit kvar. En hel lista liksom. Dammsuga, städa, gå ut med hunden, packa, vika & lägga kläder i garderoben, handla glaaaass hihi. Sen vet jag inte riktigt. Ser iallafall fram emot träningen, men den börjar inte förrän typ kl 19..... ååååh skjut mig. Hej förresten. Och godmorgon typ. Åker till karlstad imorn för att checka min brors cup, ska bo på hotell hihihi yeeees. De har pool, spa, gym, restaurang osv. Är helt glaaaad. Ska träna & bada varje dag, sen shoppa & fika med min mami och sen kolla lite matcher emellan. Det blir fyra chill dagar, kommer hem på söndag tror jag. Meeeen det blir mer bloggning innan jag åker, och lite tidsinställda när jag är borta. Puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0