Jag gör det för mig själv

Bild tagen nyss. OMG va mkt godis mami köpte till mig hihi. Har inte ätit godis på flera månader!
Blev lite ändrade planer. Tänkte egentligen bara va hemma & ta det lugnt. Men istället blev det fotboll på ip med min bror, calle, alex, david & en till calle. Chill & mycket boll som vanligt. Träffade också bella, madde & matilda som kollade på herrarnas match. Har hunnit pratar med min bebis i luren också. Mamma kom hem från bea nu precis, så nu blir det godis och fifa kväll med min bror, mot peyman. åååå mys. Ska tvätta bort sminket & byta till mjukiskläder. Sen har jag lite planer för helgen också. Imorgon träffar jag bästis & sen sover vi antagligen här. Sen ska jag träffa jennu på söndag, har skit mycket att prata om. Sen får vi se vad som händer där emellan. Pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0