Today I dont feel like doing anything, I just wanna lay in my bed.

Två bilder från ipoden, ååååh skulle kunna springa runt hela sthlm för att få ett stort paket kinder maxi just nu! Hej förresten! Sitter i sängen och har precis kollat klart en film, ska sätta på en till snart. Har galen mensvärk så jag orkar verkligen inte göra något idag. Va en snabbis i stan för att fixa lite saker med min bror, men sen drog vi hem direkt för jag va skit trött. Somnade på tuben hem haha. Skulle egentligen träffa en kompis idag, men som sagt så orkar jag inte. Vi får helt enkelt ta det en annan dag gubben. Jaja intressant inlägg. Ska ringa mamma och be henne köpa hem något gott hihi. Talk to u later. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0