Tänkte skriva i din logg, men blev för mycket haha

Låten gick inte att bläddra in så klicka HÄR ist.
Att få tankar till text är tamejfan de svåraste jag vet. Men du kan mig, så du kommer nog fatta vad jag vill få fram.
10 år tror jag vi är uppe i nu, fatta!? Mer än halva våra liv. Nästan sjukt. Inte alltid vart bästa vänner eller vart lika tajta. Haft våra upp o ner gångar, men aldrig bråkat stort. Hur vi lyckats vet jag inte. Vill bara flika in med att jag inte skriver detta för vad du skrev i ditt inlägg. Försökt få ner de här hela helgen, fett sämst jag e haha.
Jag e inte den bästa atm, sjuk o allmänt trött på mycket och många. Men du finns ändå där hela tiden. Hur jävla jobbig jag än är (vilket jag vet att jag e äckligt bra på att va haha). Vill bara att du ska veta att du betyder äckligt mycket för mig bror! Att inte längre gå i samma klass har fått mig att inse hur mycket du betyder och hur mycket jag saknar dig när jag inte ser dig varje dag. Har sett dig nästan varje dag sen vi lärde känna varandra. Alltid gått i samma skola tills nu. Det har vart en självklarhet att se dig varje dag och möta dig på morgonen de senaste 3åren.
Att sitta o skriva ner känslor e verkligen inte min starka sida, inte heller att visa dem. Eller iaf inte berätta hur mycket du betyder. Skulle inte byta dig mot nånting, inte ens mot Ashton Kutcher! Fatta vad du är värd då, när jag offrar min prins? Okej, att vara seriös allt för länge funkar inte, så innan jag spårar ska jag snabbt o enkelt skriva vad jag försökt få fram. Vilket det kanske skulle räcka om jag skrev bara. Jag älskar dig, äckligt mycket ♥

Upptäckte nyss att du e min högerhand, e på min högra sida på nästan varenda bild jag har av oss på den här datan.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Svar: Haha visst? Vad gör man utan Nikon :)

Tack så jätte mycket förresten.



Fina bilder på dig och Emma ^^

2011-08-30 @ 07:54:51
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0