streeeeeesssssss

ååååå ni vet inte hur dåligt jag mår just nu. Madde ska tydligen inte gå i kärrtorp, för hon är reserv. Så jag kan inte åka med henne dit imorn. Och yassie svarar inte på fb eller mobilen. Vill inte komma dit själv första dagen haha. Sen måste jag välja vilka kläder jag ska ha osv. Eftersom att det är fotografering första dagen, hjärndöda människor.
Aja träffade iallafall vero, gick runt lite och pratade. Sen drog vi till ip och va med min bror & peyman nån timme. Sen spelade jag fotboll med peyman medans bästis pratade med sin tränare och emil åt haha. aja det va najs iallafall. Glömde helt bort att jag har skola imorn, så det va verkligen skönt. Behövde liksom bara ha kul, skratta och inte tänka så mycket. Får så mycket stress & panik när jag tänker på att lovet är slut. Och det ändå som kommer är dåliga saker typ, som tex hösten, vintern, tjocka kläder, kyla, snö, ingen fotboll ute, vinter fysen, plugg i mängder osv osv. Man kan göra listan väldigt lång. Jaja jag ska klara 2 dagar iallafall. Sen ska jag ha så jävla roligt med mina tjejer på the voice konserten på lördag. Bara njuuuuuta till 100%. Nu vet ni lite om mina åsikter & tankar haha. Kommer inte blogga mer ikväll, har för mycket att göra. Hörs imorn. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0