Sometimes I wish I was a boy ...

ååååååh min mage är så jävla svullen & har grovaste mensvärken. Ser ut som jag är gravid, helt ärligt. Nej måste ta massa tabletter och lägga mig framför tvn ett tag. Annars kommer jag aldrig orka spela matchen ikväll. Vi hörs kanske senare ikväll, eller imorgon iallafall.

Nu kommer vissa tjejer sitta där bakom skärmen och ba "någon vill ha uppmärksamhet omg asso lägger upp bild på sin mage och ba nananananaaaa". Like I caaaaare. Det är inte så att man viker ut sig i sin blogg hahaha. Och även om jag skulle göra det så är det fortfarande min blogg såååå puss på er alla hatare & älskare! aa älskare, tolka ordet som ni själva vill haha kärleeeeek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0