sol värme fotboll bästis plus hela lördagen framför mig

Repris bild. Det är nog inte så många vakna vid den här tiden, men jag säger ändå god morgon. Vaknade kl 7-8 imorse när pappa skulle åka till fjällen, blir borta i ca 1 vecka. Ärligt så blir det ganska skönt, eftersom vi har bråkat mycket den senaste veckan och så. Najs att ha huset för sig själv när man kommer hem efter skolan också. Är ju van vid att pappa alltid är hemma eftersom att han jobbar hemifrån. aja onödig information kanske. Kom nyss från duschen iallafall. Ska fixa mig lite & sätta på mig SHORTS. omg första gången på väldigt länge, tuuuungt. Sen drar jag & mami till min brors match på östermalms ip. Senare drar jag nog till stan eller farsta med bästis, vi får se hur det blir. Ska iallafall träffa henne & sova här. Och jag har bokat tacos till middag hihi gotti. Nej men nu rundar jag av. Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0