oooooooommmmmmmmmmggggggggg



Kolla. Eller lyssna. Eller nej läs haha. Vi startade bloggen den 16 maj, och nu är det 1 augusti. Alltså har vi haft bloggen i cirkus 2,5 månad, om jag räknar rätt haha. Hade ju ändå MVG i matte :D men skit samma haha ville bara skryta lite. Fram till saken. Vi har haft bloggen under ganska kort tid, och ändå har vi redan gjort över 400 inlägg. Riktigt bra jobbat om jag får säga det själv !

Förresten så kom jag hem från träningen för nån timme sen. Har bara duschat oså. Ska lägga mig framför tvn & checka en film nu. Sen blir det sängen tidigt. Älskar att vara trött efter en träning, tung känsla. Nej men nu ska jag runda av. Ha en bra kväll hörrni, så hörs vi mer imorn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0