Om jag bara kunde läsa dina tankar

Bild från igår. Tänkte slänga in ett snabbt inlägg nu. För det första berätta hur mycket jag älskar min bästavän. Blev så jävla glad när jag läste hennes inlägg. Ni vet inte hur mycket vi har gjort tillsammans, hur mycket vi har gått igenom osv. Hon vet allt om mig, till och med mer än jag själv ibland.
Sen lite kort om min dag. Sovmorgon till 9:45. Hade matte & sen lunch. Sen matte igen, nån diagnos. Men det va faktiskt ganska lätt. Ishak fuskade och kollade på mig hela tiden, så läraren blev lite arg på oss. Meeeeen aja vi hade lite teamwork bara. Sen mentorstid i ca 20 min. Tog sällskap med ishak på tuben, standard. Gick av i gullmars & drog vidare till årsta & träffade en kompis. Seeecret. Va där i kanske 2 timmar, sen hem direkt. Ska äta lite nu och sen byta om till fotbollskläder. Träning som vanligt. Uppdaterar kanske ikväll. Annars hörs vi nån annan dag. Peace folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0