no pictures on this computer

Tja fan. Kom nyss ut från duschen, om ni ville veta. Min dag då, både bäst & sämst. Va ju i skolan, hade bara 2 lektioner så det va najs, fast vi fick läxa tills imorn så det va bajs. Sen va det äcklig mat, så det kommer också på minus. Sen lite andra saker efter skolan som jag ångrar, borde inte vara så snäll. Hatar mig själv för det. Men aa det är mer personligt, så det får ni läsare tyvärr inte veta. Va iallafall med bästis i globen, köpte ett block och åt på subway muuuuumsigt. Tack så jävla mycket för att du finns hjärtat. Du är bäst på att lyssna, även om jag kanske pratar lite för mycket och inte förklarar så bra haha. Sen blev det ip med min bror & pey, lite skott osv. Sen träning med laget som avslutades med lite löpning. Bra dag! men ändå inte. aja vi hörs senare. Ska berätta om dagens finaste snart. Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0