My day

Min dag.. Började med att möta upp Chama innan skolan vid tuben. Letade upp rätt klassrum och hade fc genomgång i nån timme. Fattade noll, gjorde bort mig inför läraren osv. Sov och fb'ade mig genom hela lektionen. Därefter drog jag och Fredrika oss mot Bamses för att käka me de som gått innan. Slutade med att jag o hon fick äta vår lunch på väg till Tomtits. Var sjukt kul där iaf! Började med att åka Centrifugen, sjuuuuuukt rolig sak! Dock kollade hela klassen på eftersom vi var de sista som åkte. Efter det blev de tävling i olika grupper. Jag, Chama, Klara och Rudolf kämpade genom allt. Vill inte direkt säga att jag gjorde mest haha. Rudolf o Klara fick vara hjärnorna medans jag o Chama var som 3åringar. Lyckad dag. Nu ska jag käka, sen ta en power nap, sjukligt trött. Långt inlägg, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0