mitt liv - mina val

Såhär sliten är jag idag. Snygg chey heeeeey.
Tja hej tjena hola hejsan osv. Kom hem för ca 20 min sen, lång dag. Började med att mamma väckte mig, men jag somnade om & vaknade ca 20 min innan jag skulle gå till tuben. Så det blev skit stressigt. Slängde på mig svarta jeans, ett rosa linne & sen min gråa tjocktröja med kanin på hihi. Hade sminket från dagen innan & satte upp håret i en "bulle på huvudet", ni fattar. Kastade alla nödvändiga saker i väskan & sprang till tuben. Hoppades verkligen att jag inte skulle träffa någon där, men såklart så kommer sandra haha. Riktigt skönt att prata med henne ett tag, eftersom att vi inte träffats på hela lovet. Så det va najs. Bytte tåg i skärmarbrink, och så sitter ishak & sara på det tåget. Ishak ba: äru trött elleeeeeer? hahaha fast han sa att jag va gullig, så det va skönt att höra iallafall. Hade samhälle första lektionen, skit segt. Sen tyska. Och sen trodde jag att jag slutade efter, alltså kl 11:20. Så jag åt i skolan, snackade lite med yassie, va med force & mohammed oså. Sen drog jag hem. Men precis när jag kom innanför dörren så ringer ishak & säger att vi har föreläsning kl 15-17. Så jag fick åka tillbaka igen... Eller papi skjutsade mig hihi tack! Pluggade matte med ishak i ca 1,5 timme, såhäääär duktiga. Sen datakunskaps skit till 16:15. Drog till tc med bästis & åt på donken gotti gotti. Sen satte vi oss i gallerian & pluggade. På riktigt så jävla duktig jag har varit idag. Stolt över mig själv! omg lång text. Blogg later. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0