Min dag i ord

Heeeej bloggen! plus ni som lägger ner lite tid på att faktiskt läsa inläggen, och inte bara kolla bilder haha. Tänkte berätta lite om min dag då, min vardag om man säger så. Fick ju gå upp väldigt tidigt eftersom jag hade tandläkartid kl 9, så det va rätt segt. men aja sen drog jag hem och vilade typ, eller halvt sov haha. Sen tog jag tuben till kärrtorp, helt död. Träffade jossan & ishak vid tuben, väntade på yassie i centrum och gick tillsammans. Hittade klassrummet ganska snabbt också, bääääst. Hade bara matte idag så det va rätt skönt att sluta kl 14, men det va verkligen inte chill lektion haha fick läxa tills imorn! Men jag & ishak gjorde den på burger king efter skolan, så de lungan. aa juste drog till tc med ishak & bästis, åt bara och sen drog vi hem. Ska leta fram mina boll saker, byta om oså. Sen har jag träning så det blir mer uppdatering senare. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0