medina - sann romans

Lite kort om min dag bara. Orkade knappt gå upp imorse, men jag kom upp tillslut iallafall. Min gulliga bror gjorde våfflor till frukost hihi. Tog tuben & tog sällskap med hannah till idrotten. Bara information osv. Sen 2 timmar lunch, najsnajs. Sen tyska, matte & sist datakunskap. Sov genom halva datakunskapen, resten lyssnade jag på musik & va inne på fb. Bra jobbat. Tog sällskap med ishak på tuben hem, som vanligt haha. Kom hem runt 16 tiden. Har bara chillat, snackat med pey, fixat min spotify på ipoden osv. Ska snart äta tror jag, eftersom att mamma ropar att jag ska duka haha. aja dags att runda av.
Vill bara säga att jag antagligen inte kommer uppdatera så mycket längre eftersom att vero aldrig bloggar. Orkar inte heller göra det då, då kan jag likabra ha en egen blogg. Så vi får se när jag skriver nästa gång. Puss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0