Lite senare än tänkt

Kom hem för ett tag sen, stannade på Ip för att kolla match. Innan det var man i stallet en snabbis.
Jaja, skolan.. Sjukt seg dag! Började 8.15 slutade 16.30 gaaaaaaalet. Körde på Thai till lunch med ett gäng från klassen, ouf va gott. Men Enskedes take away e oslagbar! Jaja, sov mig genom sista lektionen. italienskan var oslagbart roligast, ska ej gå in på detaljer. Känns som det inte kommer gå att förmedla underbara känslan genom text. Efter sista lektionen drog jag, Olivia, Jossan och Chama in till slussen för att plusa kort och lite annat. De fortsatte sen till hötorget medans jag stressade hem.
min dag lite osammanhängande. Hoppas ni haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0