Life's a game and we need to play it correct.



Bild tagen för nån minut sen. Hej ni! Allt bra med er? hope so. Va med vero en sväng i stan, som hon redan skrivit. Fick med mig en snygg tröja hem, visar bild senare. Fanns massor som jag ville köpa, men det känns onödigt att köpa sommarkläder nu när sommar snart är slut... Jaja ska iallafall ta vara på den sista veckan på lovet! Börjar ju nästa torsdag. Panik ångest förväntan osv. Ska chilla lite framför tvn nu. Sen blir det träning på ip som vanligt. Älskar verkligen fotboll just nu, även fast laget är kaos. Meeeeen skit samma, spelar & tränar för min egen skull egentligen. Rundar av här eftersom jag inte har nåt intressant att skriva. Puss !   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0