Kär i kärleken

Älskar verkligen den här bilden. Minnen!
Vero har fan sommarlov & jag bloggar mer än henne, herregud va dåligt! Hej förresten! tänkte berätta lite om min dag. Tog tuben imorse som vanligt, mötte Ishak vid kärrtorp centrum. Mitt tåg kom dit typ 9:50 och vi började kl 10, hade helt glömt det. Så vi gick in på ica för han skulle köpa nåt. Såååå vi kom lite sent hehe men det va lugnt, våra mentorer är skit chill! Sen hade vi massa lekar osv, sen en timme lunch. Träffade sofia, yassie, sara, kasper och massa andra från gubbängen osv. Men umgicks med Ishak & hans kompis Force. skit skön kille verkligen. Sen hade vi nån tävling mellan alla klasserna. Jag gjorde några uppgifter och sen satt jag & force vid sofforna haha skit trötta. Sen slutade vi ca 15:40, jag va kvar ett tag med force. Tog sällskap med han & ishak hem. Kom innanför dörren för ca 10 min sen. Så hur har eran dag varit finisar?
Ska ta fram mina fotbollssaker och sen äta middag också. Samling 18:45 och matchstart kl 20:00 på enskede ip, mot norsborg haha. Det kommer bli riktigt tuff match i regnet, meeeen jag längtar hihi. PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0