Jag vill ha en iphone, bara så ni vet.

Två skitbra ipod bilder som säger mycket om min dag. Men tja! Tänkte berätta lite om min dag liksom. Vaknade runt kl 11, gick en kort promenad med hunden. Sen bytte jag om och fixade lite hemma. Träffade bästis runt kl 13-14 kanske. Följde med henne och solade i gubbängen. Sen drog vi till konsum och köpte lite gott, sen vidare till ip, runt i enskede och sen till tallkrogen igen. Promenad helt enkelt. Aja det va ungefär min dag. Ska byta om nu och sen rulla mot ip. Träning som vanligt, helt taggaaaaad. Vi hörs senare helt enkelt. Kanske slänger in nånting precis innan jag går. Puss !
Justeeee jag berättade aldrig om min dag igår, glömde helt haha. Va iallafall linjedomare på min brors match hihi domaren sa attt jag va riktigt duktig. Tack så mycket! Och sen köpte jag nya hörlurar i globen, lägger in bild sen. Och så missade jag bussen så vi fick gå från ip till globen, för nån höll inte upp dörrarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0