Jag går i dina fotspår bror

2006. Alltså ungefär 5 år sedan min bror micke tog studenten. På samma gymnasium som jag går nu, kärrtorp. Ser upp till dig. Litar på dig till 100% i alla lägen. Det är dig jag vänder mig till när inget funkar, eller när allt är bäst. Du är bäst på alla sätt & jag är så glad att jag har dig. Folk säger: din bror? ni är väl bara halvsyskon? Visst vi har inte samma efternamn, eftersom att vi har olika pappor. Men han är fortfarande min bror som jag har växt upp med. Han var där när jag föddes, och han kommer också vara där till slutet. Det bara är så. Man är inte syskon bara för att man har samma föräldrar. Om mina föräldrar skulle adoptera ett barn så skulle det också vara min bror/syster. Tyck vad ni vill. Men jag har iallafall tre bröder som betyder allt för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0