If you dont live for something, you'll die for nothing


Bild från i våras, jag & aleks. Saknar. Hej förresten! Dålig uppdatering från mig de senaste dagarna. Men det är ju sommarlov och vädret har varit bra, så jag har prioriterat andra saker helt enkelt. Varit i stan med min lillebror, fikat med mamma, träffat min storebror, solat lite och så. Igår blev det fotboll med lillebror, bästis, pey, pj, alex, david, calle, marcus och kanske nån till haha kommer inte ihåg. Vann över marcus på straffar också, jag är så bäääääst. Skit kul iallafall, drog hem runt 22 tiden och satte på en film. Somnade tidigt och vaknade tidigt, skit skönt faktiskt. Träning idag med laget, ska bli najs att träffa alla igen, längtar. Har inget speciellt att skriva, så vi hörs senare. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0