Tidsinställt - hiss & diss lista



HISS:
Fotboll/träning:
hissar fotbollen & framför allt att träna. Så skön känsla efter att man tränat eller när man rör bollen. ååååh just nu älskar jag min sport.
Vädret: vädret just nu är riktigt bra, love it. Hoppas det fortsätter så resten av lovet!
Karlstad/slippa sthlm: Skönt att åka iväg och slippa sthlm ett tag. Känns helt dött här just nu när folk åker bort, najs att komma iväg några dagar. Klar hiss!
Min booooll: min vm boll som pappa köpte till mig för flera år sedan. Har inte använt den speciellt mycket, men den är galet bra. Älskar den av hela mitt hjärta haha. Och ja det är en äkta, inte nån fake boll från stadium som kostar 99 :-
Mikael södergren: min yngsta storebror. Helt klart värd en hiss. Han ställer alltid upp för mig och finns i alla lägen, oavsett vad. Älskar honom



DISS:
Att sommarlovet snart är slut: omg jag får typ panik & ångest samtidigt. Har bara ca 2 veckor kvar av lovet, eftersom att jag börjar den 18 augusti... Vill verkligen inte att sommarlovet ska ta slut.
Sololja: faaaan va sämst det är haha. Har använt hawaiian tropic nånting olja i flera dagar, men jag blir inte brunare för det. Den är bara kladdig och jobbig haha, ska inte använda den mer. Fet diss.
Att mitt hål växt ihåg: alltså mitt hål i öret, det tredje eller vad man säger. Nu när jag har börjat använda örhängen igen så har det växt igen, jävla bajs... Funderar på att ta hål igen, men jag har typ inga pengar haha. Damn.
Killar: Helst seriöst så dissar jag killarna i det här landet. Okej inte alla, men de som är så jävla omogna. Pass & x på er. Och chicks before dicks!

Tidsinställt inlägg som sagt. Är nog inte karlstad just nu, om det inte hänt nånting. Hörs senare i något annat tidsinställt inlägg. Kärlek & respekt /emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0