helt hypaaaaaad chey !

Två snabbt tagna webbcam bilder. Solen & värmen är tillbaka!
Tja hörrni! kollade precis igenom min mejl, rullade förbi alla onödiga fb meddelande & skit spam/reklam. Kom fram tillslut fram till det jag letade efter, mejl från tränare som vanligt. Stod lite om hur mitt/vårat lag ska vara osv. Och sen längst ner stod det viktigaste: vi ska kanske åka till barcelona på påsklovet! omg såhär glaaaaad. Jag & mina tjejer i spanien, förstår ni hur fucking bäst?! åååååh hoppas det blir av. Damn va grymt! Ville bara att ni skulle dela min glädje hihihi. Har precis ätit middag förresten, kebabpizza. Tack gud för den, godaste som finns. Sen ska jag ner till bea med mami och köpa lite gott tills ikväll. Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0