Godmorgon !

Uppe med tuppen liksom. Vaknade först kl 6:30, börjar bli van vid skol tiderna haha. Somnade om och vaknade igen runt kl 8-9, såhäääär pigg. Så jag gick upp och väckte familjen hihi. Har ätit frukost osv. Idag då. Ska först till gubbängen och kolla på f97ornas match mot bele med mathilda. Eller jag är inte säker på att jag ska dit, beror på om det regnar eller inte, men jag tål ju vatten såååå jag drar nog dit. Sen möter jag bella, madde & vero i tallkrogen och drar oss in mot tc. Vero skulle köpa jeans eller nåt och sen rullar vi mot kungsan. The voice är planerna, och middag på donken eller nåt. Sen sover bella här, så det blir en najs dag tror jag.
Nej men nu ska jag ringa ishaaaaak och sen bestämma kläder för det här skit vädret. Dags att runda av här. Ciaooooo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0