godmorgon snyggingar !

omg var är den där klockan? måste hitta den haha leta leta. Vaknade för cirkus en timme sen, måste börja gå upp tidigt nu när skolan börjar på torsdag. Trodde att jag skulle va skit taggad på gymnasiet, ny skola & miljö, nya vänner osv. Men det är jag verkligen inte haha, vill bara ha sommarlov för alltid. Jaja tillbaka till verkligheten helt enkelt.
Idag då. Har inte riktigt färdiga planer. Ska nog möta mitt lilla födelsedagsbarn i stan. Får se vad vi hittar på. I så fall blir det lite senare på dagen och så tar vi sällskap till ip från stan, eftersom att vi har träning samtidigt. Man ba bra tajming! aja nu ska jag tvätta mina smutisga speglar som pappa satte upp åt mig. Rooooligt. Uppdaterar snart igen. Pussisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0