filmtips x5 // E

Kör på en likadan som vero, filmtips! Fem av alla filmer som jag sett de senaste 2 veckorna.
 


Trodde inte att den här skulle vara speciellt bra, eftersom att det va mina kill kompisar som valde den. Trodde det skulle vara mer en "killfilm". Men den va faktiskt riktigt bra. Både action & komedi. 8/10 poäng



En ganska ny film, som fortfarande går på bio. Såg den dock hos en kompis på datorn, så det va inte bästa kvaliten, men skit samma. Riktigt rolig komedi som jag rekommenderar till alla. Barn, vuxna, tonåringar, tjejer, killar osvosv. 9/10 poäng



Jaaaa vad ska jag säga? Sista harry potter filmen. Helt jävla cp grym film. Bästa av HP filmerna enligt mig. Om ni inte sett den, gå och se den nu direkt, helt klart värt det! 10/10 poäng



Madagaskar 2, inte direkt ny film kanske, men jag hade inte sett den innan. Såg den med mina koreanska killar Isak & Anton, de fick välja film haha. Men den va faktiskt riktigt rolig! 7/10 poäng



Såg PA 2 först, för några månader sen. Tyckte den va läskig & äcklig, men min kompis sa att ettan va värre, så jag va bara tvungen att se den! Och han hade rätt, 1an va mycket bättre/läskigare/värre än den 2an. Klart värd att se på kvällen. Men sov inte själv sen haha. 9/10 poäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0