En snabbis på ditt rum

Dagen var lång, men ganska så chill. Jag har lyckats visa mina kunskaper i historia på Italienskan. Pinsamt att jag fick de betyg jag fick. Hamnade i samma grupp som Kojer, kul me nån man känner mer än bara från de här dagarna. Lyckades på lunchen, tillsammans med några andra, fixa till oss rabatt på thaien i Globen. Affärs ettor jaaaao. No'n va fan rolig. Hade bara genomgång, hörde inte ens hälften eftersom jag o Mikaela satt o garva non stop. Vad ska man göra när läraren snackar roligt o sen visar diagram om barn o storkar från Tyskland?
Sovmorgon till 9.40 imorn, chill! Nu ska jag pumpa spotify, e fett pigg eftersom jag somna när jag kom hem från stan. Jag börjar märka hur lite jag sov på lovet. Trött all the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0