/Emma Danielsson

Glömde skriva om min dag haha, eller glömde blogga överhuvudtaget. Spelar just nu fifa mot peyman, så ska bara uppdatera lite snabbt. Började ju skolan idag, va så jävla nervös haha. Hade panik eftersom att jag inte kände någon i min klass, helt sjukt. Men iallafall. Hade sällskap dit med fina sofia & hennes kompis gabbi. Det va skit tyst i klass rummet i början, tror alla va nervösa haha. Men sen blev det bättre. Min klass va rätt chill, förutom att vissa va väääääldigt blyga. Men det kanske blir bättre sen. Lärde iallafall känna Ishak bra, och några till killar. Så vi åt tillsammans & gick runt i kärrtorp på rasterna osv. Slutade runt kl 14. Tog sällskap med Ishak till tc, skulle möta vero där men hon va lite seg haha. Så han stannade och väntade med mig. Sen drog vi till ung08 hahaha omg jag skäms. Aa men iallafall så va vi där ett tag, träffade hans kompisar oså. Sen till donken och sen rörde vi oss mot tuben. De gick av vid skärmarbrink eller nåt och jag & vero åkte vidare till tallis. Hon följde med mig till min fys träning och sen tog vi sällskap hem. Nej men herregud va mycket jag skrev haha. Ska spela nu. Puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0