Dagens tankar typ

När man har ungefär 1,5 timmes samhällskunskap men läraren bara pratar om skit saker, det är då man har tid att tänka & fundera på viktiga saker. Som sina vänner. Är så jävla glad & tacksam för mina fina vänner. Speciellt min bästavän Veronica. Ni vet vem hon är, så det behöver jag inte ens berätta. Hon är världens finaste & mest underbara person. Rolig också och på det är hon snygg. Älskar henne verkligen. Sedan min barndomsvän Isabella, eller bella som alla kallar henne. Kännt henne sen jag började på dagis, alltså ungefär sen jag va 2 år. Älskar henne som en syster. Umgås inte varje dag nej, men ändå så är vi så tajta. åååå börjar sakna henne nu! Och Jennifer min thai. Saknar henne så mycket just nu, har inte träffats på en månad typ. Men även om vi inte träffas ofta så spelar det ingen roll. När vi träffas så pratar vi som att vi träffas varje dag, det är sjukt bra. Plus att vi aldrig har bråkat, verkligen aldrig. Inte ens ett litet tjaffs. Love it. Sen har vi min underbara vän Peyman. Och ja han är 97a för er som undrar. Från iran i grunden, därifrån namnet. Finaste killen jag känner helt ärligt. Ler han så ler alla. Skrattar han så skrattar alla runt omkring honom. Riktig glädjespridare. Är man ledsen så ringer man bara honom. En av mina närmaste vänner. Yasmine. Snällaste personen jag känner, ibland för snäll tillochmed. Vacker som få. Fin personlighet. Hon har nog allt om jag ska vara ärlig. Så glad att vi började i samma skola! Sedan min närmaste vän inom fotbollen. Iselin, eller också kallad isse. Jag bara älskar den tjejen. Galen, rolig & helt bäst. Det är framför allt hon, förutom bollen, som gör att jag längtar så mycket till träningar & matcher. Tack för du finns hjärtat. Sist men inte minst, min nyaste vän Ishak. Nu kommer ni ba: hallå du har kännt honom i 2 veckor? Like I care what u think. Iallafall så lärde jag känna honom första dagen i skolan. Vi liksom "klickade" direkt. Och nej inte på det sättet som ni tror. Jag & ishak är bara vänner. Vi bråkar på skoj som syskon, hjälper varann på diagnos/förhör, umgås varje dag i skolan, lånar saker/pengar av varann, kommer försent till lektionerna tillsammans, pratar & skrattar så att läraren flyttar isär oss osv. Det är han som lyser upp mina dagar. Inte för att resten av klassen är dålig på något sätt. Men han är alltid där & får mig på så bra humör. Tack för att vi började i samma klass.
Alltså mina närmaste & de som jag umgås med mest just nu. De som jag pratar med om allt. Sedan har jag andra vänner, som jag umgås med då & då. Eller folk som går i min klass/skola/lag. Eller de som gick i min förra skola. Har så fina människor runt om mig. Men jag tänker inte skriva om 20 personer. För då är det inte mina närmaste. Har hellre en nära & äkta vän, än att försöka verka populär & ha miljoner vänner. Jag är bara helt ärlig, till skillnad från vissa andra som skriver om sina vänner på sin blogg. Kärlek & respekt puss emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0