Dagens outfit / min dag

Blir inte så många dagens outfit eftersom att jag inte orkar ta bild på morgonen, och sen byter jag nästan alltid om till fotbollskläder efter skolan. Kanske inte direkt när jag kommer hem, man man har ju plugg & viktigare saker, ni förstår. aja dagens outfit idag iallafall: jeans - H&M | svart tröja - gina | örhängen - vet ej | armband - thailand | halsband - pappa | + mitt fina monster på handen, made by ishaaaak. Helt basic, standard osv.
Lite om min dag då. Började 8:40. Samhälle första lektionen, sen tyska och tillslut låååång lunch. Åt snabbt, pratade lite med force & sen chillade med min fina vän yasmine. Sen matte & sist studieteknik. Arbetade med ishak som somnade efter 30 min, tack hörru! Skulle egentligen sluta kl 17 men vi fick gå en timme tidigare. Så jag har varit hemma ett bra tag. Snart kommer mami också, ska hjälpa henne med maten oså eftersom att jag inte har nån träning idag. Sen blir det plugg också, har lite att göra kan man ju säga. aja nu vet ni. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0