Dagens fråga & svar


Bilden har inget med inlägget att göra haha. Thailand 2011.

Fick en fråga av en vän för några dagar sedan. Hon hade sett på bloggen att jag tränade mycket och så. Så hon frågade ungefär såhär: Kommer det bli svårt att fixa skolan & fotbollen nu när den drar igång tror du?
För det första så har jag alltid klarat av fotbollen & skolan samtidigt, men det blir såklart väldigt lite tid till kompisar och familj osv. Men samtidgt träffar man alltid kompisar i skolan, och laget är som min andra familj. Och det är det som gör att jag älskar att träna. Det är därför jag går/cyklar till ip 3 dagar i veckan. Plus 1-2 matcher varje helg. Om man inte trivs i sitt lag så är det ganska säkert att man slutar. Aja jag fortsätter iallafall så länge jag tycker det är kul och allting går ihop. Man hittar alltid luckor för vänner & andra saker.
Men om det skulle bli för mycket med träningar & fotboll så skulle jag ta skolan & plugget i första hand, eftersom att det kommer va viktigt senare i livet.

Blev lite ändrade planer. Drar till stan emd vero istället. Möter kanske p där inne och tar sällskap till ip, vi får se. Ska iallafall gå om 10 min, måste packa mina fotbolls saker osv.
Ha en bra dag! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0