chillar kanten i förorten


Favorit i repris bild.
Glömde säga godmorgon, så säger det nu, godmorgon hörrni! Har inte berättat nåt om min dag heller. Har inte så mycket planerat. Har fyllt i massa papper och sånt inför skolan. Hittat min klocka som jag letade efter förut. Gått en riktigt lång promenad med hunden. Kollat tv & checkat fb oså. Ska dra ut med bästis nu, promenad kanske, vi får se. Min bror har träning så kanske drar ner dit sen. Köper godis till ikväll kanske. Är ju sista dagen på sommarlovet så jaaaaa jag är värd nåt gott! aja vi får se hur det blir. Uppdaterar mer senare. Pussar
Juste det är ju el clasico ikväll. Kl 22:55 på tv4 sport. Tack alex! Kommer inte orka gå upp på imorgon sen, börjar ju kl 9:00 haha. jaja pass på första dagen i skolan helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0