Blajrajraaj

Gamla bilder, e för lat för att ta nya.
Va som sagt inne i stan med Emma först, spela senare lite boll. Drog hem när Emmas träning började, mötte Eve och vi drog oss in till Kungsan. Va bara dåliga som uppträdde när vi kom, så vi strosa runt som 2 lodisar i stan ett tag. Åkte runt en massa, tänkte se bio men alla hade typ stängt haha. Cpbajs. Så runt 12 drog vi oss hem till mig och hade filmmys ist. Körde på gamla Disney filmer & Jurassic Park.
Idag har jag ingen jävla aning om vad jag ska hitta på. Ville till Nacka me mamma, men hon ska iväg på nått me jobbet. Sova e iof ganska mysigt. Får se, kanske drar ut. Shiiiieeeet va långt jag skrivit. Typ. Avrundar o säger hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0