bildlöst och tråkigt

Blev lite ändrade planer för min dag. Började med att det spöregnade också åskade när mamma väckte mig imorse. Men det blev bättre, så jag drog ner till ip för att kolla på Kips match, och de andra tjejerna i laget. Snackade med pey igår kväll i nån timme, om allt & ingenting typ. Så han följde också med till matchen, mötte honom vid bussen runt kl 10. Kollade på matchen, köpte "frukost" på konsum och så. Gullig som han är så bjuder han, som vanligt. Meeeen aa de vann iallafall med 3-0, bra där! Sen tog vi sällskap till skogskyrkogården, pey tog bussen & jag tuben en station. Skulle egentligen träffa jennu i stan eller farsta c, men hon mådde inte bra så vi tar det imorn istället. Sen tänkte jag träffa bästis, men hon mådde inte heller bra... Sen tänkte jag träffa madde, men så kom jag på att hon va med sina kusiner. Och pey skulle på bio med nån kompis. Knaaaas ingen vill träffa mig... aja skit samma. Ska ringa runt lite & checka vilka som är lediga. puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0