Ångra aldrig något som en gång fått dig att le

God morgon hörrni! Vaknade för ca 30 min sen, känns som jag inte sovit nånting. Var ju som sagt med mina vänner från rotebro igår, riktigt najs som vanligt. Åkte och seglade ett tag först, tänkte bada också meeeen jag orkade inte haha. Sen drog vi hem och åt, grillat sådära & sen god efterrätt. Sen drog vi ut, ner till ip ett tag, runt i typ hela enskede. Visste tillslut inte var vi va, så vi frågade nån gubbe om vägen haha. Kom iallafall hem tillslut. Hann kolla på alla twilight filmer också, grymt! Jaja de drog hem runt kl 1-2 nångång, sen somnade jag vid 3-4.
Idag då. Skulle egentligen träffa jennu, men det blev lite ändrat eftersom att jag ska kolla på min brors match idag. Eller jag går egentligen inte dit för hans skull, men aa skit samma. Träffar henne någon annan dag den här veckan. Sen kommer ju bästis hem idag också. Plus att jag måste till globen också, ska köpa nya hörlurar. Aja nu vet ni ungefär hur min dag kommer se ut. Vi hörs senare helt enkelt. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0