Ångra aldrig något som en gång fått dig att le

Så här snygg är jag idag! tights - gina | linne - JC | "stickad" tröja - gina | ringar - thailand/gina
Andra dagen i skolan då. Har fixat mig & tagit fram alla saker. Alla de andra klasserna börjar kl 9, men våra mentorer va snälla och gav oss en timme sovmorgon hihi. Men det betyder ju att jag inte kan åka med nån till skolan, damn. aja skit samma jag överlever. Möter iallafall Ishak vid kärrtorp centrum så jag kommer inte helt själv till skolan haha. De blir naaaajs. Ska bara säga hejdå till pappa och sen börja rulla mot tuben som går kl 9:35. Ni som fortfarande har sommarlov, passa på att njuta, för snart är ni också tillbaka i skolan! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0